۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس در استان بوشهر تا ۱۰ فروردین مواج و توفانی است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب وزش باد‌های شدید تا بسیار شدید شمال غربی، خلیج فارس و سواحل استان بوشهر تا ۱۰ فروردین مواج و توفانی است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸
خلیج فارس در استان بوشهر تا ۱۰ فروردین مواج و توفانی است
 
محمدرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با اشاره به مواج شدن خلیج فارس در استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز به سرعت وزش باد‌های جنوبی افزوده خواهد شد و در این مدت دریا مواج و متلاطم است.

وی با بیان اینکه از روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۱۰ فروردین دریا مواج و متلاطم است، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد به تدریج از بعدازظهر شنبه تا سه‌شنبه به سبب وزش باد‌های شدید تا بسیار شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر، دریا به تناوب مواج و توفانی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش‌بینی می‌شود طی این مدت در برخی ساعات سرعت وزش باد شمال غربی روی دریا به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بیش از سه متر افزایش یابد.

انصاری، از اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل استان بوشهر خبر داد و توصیه کرد طی این مدت از تردد‌های دریایی غیر ضروری به ویژه از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار