۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

ناکامی دوباره قاچاقچیان سوخت در خلیج فارس

ماموران دریابانی خوزستان با دسترسی به یک دپوی سوخت قاچاق در یکی از مناطق ساحلی خلیج فارس، قاچاقچیان را برای چندین بار در سال جاری ناکام گذاشتند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۴۰۳
ناکامی دوباره قاچاقچیان سوخت در خلیج فارس
 
 فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند یک محموله ۱۰۰ هزار لیتری گازوییل قاچاق را در سواحل شمال غرب خلیج فارس توقیف کنند.

سردار لطفعلی پاکباز افزود: در راستای طرح تشدید کنترل آب‌های مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر امروز در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل شمال غرب خلیج فارس شدند.

وی افزود: ماموران با پایش دقیق محل نگهداری سوخت قاچاق، دو چتری شناور حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان سوخت کشور‌های حوزه خلیج فارس دپو شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه کارِ شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق سوخت در دستور کار قرار دارد، ارزش این محموله سوخت مکشوفه قاچاق را ۳۰۰ میلیون ریال بیان کرد.

پاکباز با تاکید بر استمرار مبارزه و برخورد با پدیده قاچاق کالا و سوخت در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان اظهار داشت: مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد.

در سال جاری حدود ۱.۸میلیون لیتر سوخت قاچاق در محدوده مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار