۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

مسدود شدن راه‌های ورودی و خروجی خوزستان به استان بوشهر

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خوزستان از مسدود شدن راه‌های ورودی و خروجی خوزستان به استان ساحلی بوشهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۳۷۲
مسدود شدن راه‌های ورودی و خروجی خوزستان به استان بوشهر
 
غلامعباس بهرامی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: مسدود شدن راه زمینی خوزستان به استان ساحلی بوشهر بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است.

وی گفت: ممنوعیت عبور و مروز دو استان ساحلی جنوبی خوزستان و بوشهر تا بهبود وضعیت کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حمل ونقل و راهداری خوزستان با اشاره به اینکه مسیر‌های برون شهری در مناطق ساحلی خوزستان همچنان ممنوع است افزود: با وجود ممنوعیت تردد بین شهر‌های بندری خوزستان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تردد کامیون‌های حامل بار از بنادر خوزستان محدودیتی ندارند.

بهرامی‌نیا تاکید کرد: کامیون‌های حامل بار از بنادر خوزستان بدون محدودیت در طول شبانه روز می‌توانند آزادانه تردد داشته باشند.

وی همچنین از مسدود شدن همه راه‌های منتهی به نقاط ساحلی و گردشگری دریایی خوزستان تا پایان سال خبر داد و افزود: در صورت تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا ممنوعیت تردد به نقاط ساحلی خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی نیز ادامه می‌یابد.

شهر‌های ساحلی خرمشهر، آبادان، اروندکنار، هندیجان و ماهشهر از بهمن ماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان دستور بستن مرز‌های زمینی و دریایی خوزستان با عراق که گفته می‌شود مسافران عراقی منشاء شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی بوده‌اند صادر کرده است.

مرز دریایی خرمشهر تنها برای صادرات کالا به بنادر جنوبی عراقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است.

پایانه مسافری دریایی خرمشهر نیز چند روز پیش به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شد تا همه روزنه‌های شیوع ویروس کرونا در خوزستان بسته شوند.

هم اکنون بیمارستان‌های شهر‌های ساحلی خوزستان مملو از بیماران کرونایی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار