۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۳ هزار تن شکر در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور ارتقاء تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی نرم تخلیه ۱۳ هزار و ۵۷۵ تن شکر طی ۲۴ ساعت به ثبت رسید.
کد خبر: ۸۹۳۵۶

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۳ هزار تن شکر در بندر شهید رجایی

به گزارش مانا، منصور خرمشکوه با بیان اینکه بندر شهید رجایی با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، اسکله‌هایی با قابلیت پذیرش کشتی‌های اقیانوس پیما از بعد کانتینری به عنوان مهمترین بندر کانتینری کشور و از منظر کالای اساسی به عنوان دومین بندر فعالیت می‌کند اظهار داشت: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف بهره گیری از ابزار و مکنده‌های پرقدرت روند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است.

وی اظهار داشت: براساس راهبردهای ترسیم شده و حمایت شبانه روزی کلیه کارکنان بخش‌های دولتی و کارگزاران بخش خصوصی در راستای تامین زنجیرۀ کالاهای اساسی مورد نیاز تلاش نموده به گونه ای که طی ۲۴ ساعت گذشته تخلیه بیش از ۱۳ هزار تن شکر در پایانه فله بندر شهید رجایی به ثبت رسید.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی انجام می‌گیرد، عنوان کرد: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور، تحت راهبری سازمان بنادر و دریانوردی و با اتکاء به توان داخلی، بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص بخش خصوصی و تجهیزات مدرن عملیات بندری همواره در جهت تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی و ارائه سایر خدمات بندری تلاش کرده است.

بندر شهیدرجایی که بزرگترین بندر کانتینری کشور و دومین بندر کالاهای غیر‌کانتینری بعد از بندر امام خمینی (ره) محسوب می‌شودکه سهم قابل ملاحظه‌ای در تجارت دریابرد کشور بر عهده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار