۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

اسکله صیادی آبادان به زودی افتتاح می‌شود

مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران از اتمام احداث اسکله اصلی بندر صیادی آبادان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۲
اسکله صیادی آبادان به زودی افتتاح می‌شود
 
سید مصطفی بهشتیان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز به زودی احداث اسکله اصلی بندر صیادی آبادان به اتمام خواهد رسید.
مدیرکل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه بندر صیادی آبادان در شمار پروژه‌های طرح ساماندهی بنادر صیادی قرار دارد، اذعان داشت: اسکله اصلی بندر صیادی آبادان به طول ۱۰۰ متر و با استفاده از شمع‌های بتنی سانتریفیوژ احداث شده است.
به گفته وی، ساخت دو پل دسترسی به اسکله اصلی، قالب بندی، آرموتور‌بندی و بتن ریزی کامل عرشه اسکله و نیز ساخت صد درصدی قطعات بتنی پیشانی اسکله، تسطیح محوطه و احداث اسکلت فلزی ساختمان اداری از جمله عملیات انجام شده به منظور ساماندهی بندر صیادی آبادان تا پایان سال گذشته محسوب می‌شود.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران در ادامه گفته‌های خود تکمیل ساختمان اداری، شروع عملیات شمع کوبی اسکله و پارکینگ لنج‌ها را از جمله برنامه‌هایی دانست که در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه گفته‌های خود اعتبار لازم جهت اتمام کامل پروژه بندر صیادی آبادان را ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: پیشنهاد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای ادامه پروژه ساماندهی بندر صیادی آبادان، هشت میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران، مجموع اعتبار هزینه شده به منظور ساماندهی بندر صیادی آبادان تا پایان سال ۹۸ را حدود ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
بهشتیان یادآور شد: به منظور تکمیل پروژه ساماندهی بندر صیادی آبادان در سال ۹۹، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان مصوب شده بود که در نهایت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران اظهار امیدواری کرد: با افتتاح اسکله اصلی بندر صیادی آبادان در آینده نزدیک شرایط صید و صیادی جامعه محلی در این منطقه بیش از پیش تسهیل شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار