۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

متانول سوخت آیدئال قانون IMO ۲۰۲۰

مؤسسه ABS اعلام کرد بررسی‌ها، مطالعات و آزمایش‌ها نشان می‌دهد سوخت متانول مناسب با قانون IMO ۲۰۲۰ بوده و کمترین چالش را در بین سایر انرژی‌ها جهت استفاده در حمل و نقل دریایی دارد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳
متانول سوخت ایده آیده‌آل قانون IMO ۲۰۲۰
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این مؤسسه با انتشار گزارشی اعلام کرد: با تست و آزمایش سوخت متانول توسط گروه‌های تحقیقاتی این مؤسسه در اقصی نقاط دنیا نتایج حاصله نشان می‌دهد این نوع سوخت دارای کمترین میزان SOX، NOX، ذرات معلق (PM) و همچنین کمترین میزان گاز‌های گلخانه‌ای بوده به همین جهت با مقررات و قوانین سازمان بین‌المللی دریانوردی IMO، اتحادیه اروپا و آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا کاملاً مطابقت دارد و سوخت ایدئال نه تنها  برای حمل و نقل دریایی بلکه سایر بخش‌های حمل و نقلی نیز محسوب می‌شود.

مؤسسه ABS در ادامه به جامعه دریایی  پیشنهاد کرد گرایش خود را نسبت به استخراج و ذخیره سازی این نوع سوخت بیشتر کنند، زیرا روش‌های فرآوری آن  نیز نسبت به برخی سوخت‌های دیگر کمتر است.

مؤسسه ABS در پایان این گزارش اعلام کرده است: پیشنهاد می‌شود شرکت‌های کشتی سازی و سازندگان موتور‌آلات کشتی‌ها نسبت به تولید موتو‌های سازگار با این نوع سوخت اقدامات لازم را به عمل آورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار