۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خبر داد:

تلف شدن ماهیان در سواحل عسلویه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به تلف شدن ماهیان در سواحل عسلویه گفت: احتمال تلف شدن ماهیان دلیلی به غیر از آلودگی داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۷

تلف شدن ماهیان در سواحل عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، فرهاد قلی نژاد با اشاره به تلف شدن ماهیان در ساحل عسلویه اظهار داشت: ماهیان تلف شده همگی از یک گونه خاص و در یک سایز مشخص بوده‌اند که نشان می دهد از گله ماهیان مهاجر سطح زی بوده‌اند.

وی بیان کرد: معمولاً در آلودگی منتشر شده از صنایع مستقر در منطقه عسلویه، تمام گونه‌های آبزیان و منطقه ساحلی تحت تاثیر قرار می گیرد که در چند روز اخیر از صنایع مستقر در منطقه عسلویه هیچگونه فعالیت غیر‌عادی گزارش نشده است.

مصطفی مؤذنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه  نیز بیان کرد: تلفات ماهیان در ساحل عسلویه و تردیدهای ایجاد شده در افکار عمومی دربارۀ احتمال علت مرگ و میر باعث پیگیری کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه شد و اقدام به نمونه برداری جهت مشخص شدن علت دقیق مرگ و میر انجام گرفت.

محمد امین طلاب رئیس اداره محیط زیست دریایی استان بوشهر هم گفت: احتمال  دورریز صیادی به دلیل محل زیست و مهاجرت این گونه به‌ صورت خواسته و یا ناخواسته وجود دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست بوشهر اعلام کرد: با توجه به فاسد شدن ماهیان رسیده به ساحل در تلاش برای ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه برای اعلام علت تلفات ماهیان هستیم و نتیجه قطعی پس از بررسی دقیق اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار