۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

آیمو؛ نقش زنان در صنعت دریانوردی را بررسی می‌کند

آیمو؛ نقش زنان در صنعت دریانوردی را بررسی می‌کند
سازمان بین‌المللی دریانوردی با مشارکت انجمن حمل و نقل و تجارت بین المللی زنان مطالعه و تحقیق با موضوع "زنان در صنعت دریانوردی" را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۴

به گزارش مانا، سازمان بین‌المللی دریانوردی(IMO) و انجمن حمل و نقل و تجارت بین‌المللی زنان مطالعات اولیه با موضوع "زنان در صنعت دریانوردی" را برای بررسی نسبت و توزیع نقش زنان شاغل در بخش دریایی، از نقش‌های پشتیبانی گرفته تا سمت‌های سطح بالای اجرایی را آغاز کرده است.

این مطالعه بخشی از مجموعه فعالیت هایی است که با هدف ایجاد زمینه برای مباحث بیشتر در مورد چگونگی ایجاد نیروی کار متنوع تر در بخش دریایی انجام می شود؛ داده های به دست آمده از این مطالعه به منظور کمک به ایجاد تصویری از تنوع و برابری جنسیتی در صنعت دریانوردی استفاده خواهد شد.

این مطالعات در راستای امضای یادداشت تفاهم بین آیمو و ویستا در سال ۲۰۲۰ در زمینه ارتقاء و تنوع بیشتر جنسیتی از طریق فعالیت و همکاری پیشرفته در بخش دریایی انجام می شود. هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد چارچوبی برای ارتقاء تنوع جنسیتی و شناساندن آنها به عنوان عاملی حیاتی در تأمین آینده پایدار صنعت حمل و نقل در سراسر جهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار