۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

تردد ۱۱ هزار و ۸۰۰ شناور در بنادر استان بوشهر در ۱۰ ماه امسال

معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماه امسال ۱۱ هزار و ۸۰۰ شناور برای تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۰۳
تردد ۱۱ هزار و ۸۰۰ شناور در بنادر استان بوشهر در ۱۰ ماه امسال
 
محمد شکیبی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رونق تجارت دریایی در بنادر استان بوشهر اظهار داشت: در ۱۰ ماه امسال بیش از ۴۰ میلیون تُن کالا در بنادر ۱۳ گانه استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد که حدود ۲۵ درصد آن مواد غیرنفتی بوده است.

وی، با اشاره به تخلیه و بارگیری ۳۰.۵ میلیون تُن کالای نفتی در ۱۰ ماه امسال در بنادر استان بوشهر خاطر نشان کرد: در همین مدت ۱۹۳ هزار و ۸۰۸ تن کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده‌است.

معاون امور دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تردد ۱۱ هزار و ۸۰۰ فروند شناور به بنادر استان خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۱ هزار و ۸۰۰ فروند شناو در بنادر استان بوشهر تردد کرده‌اند که سه هزار و ۳۷۰ فروند شناور آن ظرفیت بارگیری بالای یک‌هزار تن کالا داشته‌اند.

شکیبی‌نسب به تردد مسافر در بنادر پرداخت و تصریح کرد: در ۱۰ ماه امسال ۲۱۵ هزار و ۴۱۸ مسافر از بنادر بوشهر و گناوه به جزیره خارگ و یا بالعکس با کشتی مسافری جابه‌جا شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار