۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

ورود گردشگران به بوشهر از امروز ممنوع شد

با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در استان بوشهر، ورود گردشگران به استان بوشهر و سواحل خلیج فارس در این استان از امروز ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۱

ورود گردشگران به بوشهر از امروز ممنوع شد

محمد حسین ارسطو زاده در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در استان بوشهر، ورود گردشگران به استان بوشهر و سواحل خلیج فارس در این استان، ممنوع اعلام شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: این امر در راستای حفظ جان بومیان بوشهر و نیز گردشگران صورت گرفته است.

وی بیان داشت: براساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان از روز شنبه ۱۸ بهمن ورود خودروهای غیربومی به استثنای پلاک‌های ایران ۵۸ و ایران ۴۸ به شهر بوشهر و ورود خودروهای غیربومی از سه‌شنبه ۲۱ بهمن به استان ممنوع شده است. 

به گفته وی، نیروی انتظامی با همکاری بسیج برای نظارت بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، در ورودی‌های شهرها استقرار می‌یابند و از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می‌کنند.

این مقام مسئول در استان بوشهر تاکید کرد: علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیربومی، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. 

وی تاکید کرد: براساس مصوبات صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونای استان، نصب چادر در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر بوشهر و استان ممنوع است و از برپایی چادرهای مسافری جلوگیری می‌شود.

گفتنی است، استان بوشهر در نیمه دوم سال به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی و نیز برخورداری بخش اعظم سواحل خلیج فارس، میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار