۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

نهنگ دفاعی ایران وارد دریا می‌شود

نهنگ دفاعی ایران وارد دریا می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق یک ناوشکن جدید به ناوگان این نیرو در بهمن ماه خبر داد و گفت: ناوشکن ایرانی تمام عیار و قدرتمند دنا در کنار سایر تسلیحات و تجهیرات که این سال‌ها تولید شده به نیروی دریایی ملحق می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۹

به گزارش مانا، امیر دریادار حسین خانزادی در بندرعباس با اشاره به طرح‌های نیروی دریایی ارتش برای مجهزتر کردن این نیرو اظهار داشت: در روزهای پایانی بهمن ماه شاهد الحاق یک ناوشکن دیگر به نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

وی افزود: ناوشکن دنا به زودی به ناوگان دریایی ملحق می‌شود، این ناوشکن تماما با ظرفیت‌های دفاعی ایران اسلامی شکر گرفته است. 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ساخت این ناوشکن از ظرفیت‌های مجموعه وزارت دفاع نهایت استفاده شده و یک ایرانی تمام عیار و قدرتمند در بهمن ماه در کنار سایر تسلیحات و تجهیرات که این سال‌ها تولید شده به نیروی دریایی ملحق می‌شود.

خانزادی خطاب به ملت شریف ایران اظهار داشت: ملت بداند امنیت و آرامش با اقتداری را امروز در منطقه داریم و قدرت‌های استکباری این را متوجه شده‌اند که زمان آن رسیده که دست و پای خود را از منطقه جمع کرده و منطقه را ترک کنند.

وی تصریح کرد: حتما شاهد این خواهیم بود که افول قدرت‌های استکباری را ببینیم و حتما شاهد توسعه این ظرفیت تمدنی اسلامی، ایران عزیز در منطقه و جهان خواهیم بود./ تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار