۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

ورود دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨.٥ میلیون دلار به بندر چابهار

ورود دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨.٥ میلیون دلار به بندر چابهار
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به بخش جدید تجهیزات وارد شده به بندر چابهار، اعلام کرد: دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨/٥ میلیون دلار؛ بخشى از ٨٥ میلیون یورو تجهیزات تفاهم شده‌اى است که از سوى هندى‌ها به بندر چابهار وارد مى‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۹
به گزارش مانا، محمد راستاد پس از بازدید از ساحل گردشگرى درک، اسکله چند‌منظوره جد، اسکله صیادى شهیدرضایى و موج شکن چندمنظوره گوردیم، اظهار کرد: سواحل مکران؛ دریاى فرصت‌ها است و خوشبختانه طى سال‌هاى اخیر اتفاقات خوب و فعالیت‌هاى مثبتى در راستاى ایجاد اشتغال و بهتر شدن شرایط اقتصادى مردم منطقه رخ داده است.
وى ادامه داد: فعالیت هاى اقتصادى و تولیدى منطقه، نیازمند لجستیک و زیرساخت‌هاى مناسب است و خوشبختانه زون کانتینر یخچالى در چابهار براى صادرات وجود دارد و بندر صیادى شهیدرجایى ظرفیت ویژه اى براى صادرات دارد و باید بدانیم که محدودیت‌هاى کمرگ در حوزه صادراتى کمتر از واردات است و باید از این فرصت استفاده شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به بخش جدید تحهیزات وارد شده به بندر چابهار، اعلام کرد: دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨/٥ میلیون دلار به عنوان بخشى از ٨٥ میلیون دلار تجهیزاتى است که از سوى هندى‌ها به بندر چابهار وارد مى شود و مکمل سایر تجهیزات است تا بندر براى هیچ ترافیکى نقیصه نخواهد داشت.
راستاد افزود: علاوه بر توجه ویژه به بندر چابهار از سوى سازمان بنادر و دریانوردى، توجه به نوار ساحلى و ظرفیت‌هاى گردشگرى دریایى سواحل مکران مدنظر قرار دارد و زیرساخت‌ها از سوى سازمان بنادر فراهم و تسهیلات مناسب به بومیان جهت فعالیت با کمترین میزان آورده و ارائه بیشترین یارانه به بومیان و متقاضیان اعطا مى‌شود تا از طرفیت هاى گردشگرى دریایى به بهترین شکل استفاده کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار