۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

۷ پروژه در بنادر استان بوشهر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بهره‌برداری هفت پروژه در بنادر استان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷
۷ پروژه در بنادر استان بوشهر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود
 
به گزارش خبرنکار مانا از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از افتتاح هفت پروژه خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهۀ مبارک فجر هفت پروژه در بنادر استان بوشهر با اعتبار ۲۶۳.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، از افتتاح سیستم اطفاء حریق ثابت بندر مروارید خارگ با هزینه‌ای افزون‌ بر ۷۵ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: تعمیرات اساسی PM تاسیسات محوطه بندر بوشهر با هزینه ۱۴۵ میلیارد ریال، برق رسانی به اسکله مروارید بندر خارگ با هزینه ۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته بنادر دیلم، بوالخیر، ترمینال مسافری بندر بوشهر و گیت مترویی درب کامیونی بندر بوشهر را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

ارجمندزاده اجرای اتصال سامانه بین‌المللی ناوتکس بوشهر، بنادر خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، والخیر، ریگ و لاور به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافری بندر بوشهر با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در بنادر استان بوشهر دانست.

وی افزود: تجهیز آشیانۀ جایروپلین، مجموعه خلیج فارس، پمپ‌خانه آتش نشانی و برج کنترل دریایی بندر دیلم به سیستم اعلام حریق، ساخت و خرید دو مخزن سوخت اضطراری شناور‌های ناجی با هزینه چهار میلیارد ریال و تجهیز برج‌های کنترل بنادر تابعه به سیستم تامین بی‌وقفه برق UPS با هزینۀ شش میلیارد ریال در ایام دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار