۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

نقش تقویت کشتیرانی در رونق صادرات محصولات کشاورزی

نقش تقویت کشتیرانی در رونق صادرات محصولات کشاورزی
نماینده مردم سمیرم در مجلس بابیان اینکه خدمات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در زمان تحریم‌ها فراموش نشود، گفت: صادرات محصولات کشاورزی و مواد تولیدی از مسیر ناوگان ملی به ویژه کشتیرانی مورد حمایت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۹

به گزارش مانا، اصغر سلیمی درباره نقش ویژه صنعت کشتیرانی جمهوری اسلامی  ایران در صادرات  و واردات کالاهای اقتصادی، گفت: کشتیرانی در تحریم ها و در زمان جنگ ستون حفاظتی اقتصاد کشور تلقی می شود و آمریکایی‌ها هم اولین شرکت‌هایی را که در لیست تحریم قرار می دهند به جهت حساسیت کشتیرانی است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشتیرانی در حقیقت تامین کننده نهاده های تولیدی برای چرخش اقتصاد تولیدی کشور است، بنابراین نباید اجازه داد کشتیرانی با کوچکترین مشکلی در زمینه حمل  و نقل مواد اولیه تولیدی روبه‌رو شود.

سلیمی افزود: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیازهای اساسی کشور را تامین می کند و این در حالی که در جنگ اقتصادی،کشتیرانی در خط اول مبارزه با تحریم ها قرار دارد.

سلیمی گفت: کشتیرانی با سختی فراوان کالاهای تولیدی را به بنادر انتقال می دهد بنابراین  نباید  خدمات کشتیرانی جمهوری اسلامی  در زمان تحریم فراموش شود.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: حمایت از ناوگان ملی به ویژه کشتیرانی بسیار ضروری است زیرا در زمان تحریم ها کشتیرانی با تمام قوا  همیشه در صحنه عمل بوده است./ خانه ملت

ارسال نظرات
آخرین اخبار