۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

تخصیص ۵۲ درصد از اعتبارات بنادر صیادی در سال ۹۹

مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران، گفت: در سال ۹۹ از محل بودجه عمومی و طرح توسعه مکران حدود ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که در نهایت تا کنون ۵۲ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۸۹۱۷
تخصیص ۵۲ درصد از اعتبارات بنادر صیادی در سال ۹۹
 
سید مصطفی بهشتیان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در سال ۹۹ از محل بودجه عمومی و طرح توسعه مکران، حدود ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به تخصیص ۵۲ درصد این اعتبارات، تصریح کرد: تا کنون ۴۹۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات مصوب سال ۹۹ به پروژه‌های بنادر صیادی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته جهت تداوم پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی در شمال و جنوب کشور طی سال ۹۹، هزینه شده است.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، تاکید کرد: اعتبارات مصوب امسال بین تمام پروژه صیادی در حال احداث، بهسازی و یا ساماندهی تقسیم خواهد شد که البته بنا به اولویت‌های تعیین شده از سوی سازمان شیلات ایران، برخی پروژه‌های صیادی اعتبارات بیشتری دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، تاکید کرد: پروژه‌های بنادر صیادی هندیجان و آبادان در خوزستان، بندرعباس، گوگسر و درگهان در هرمزگان، پزم در سیستان و بلوچستان و جفره در بوشهر جزء پروژه‌های احداث بنادر صیادی محسوب می‌شوند.

وی اذعان داشت: همچنین پروژه‌های بنادر صیادی زرآباد، بستانه، هندیجان، گوگسر، خورآذینی، امام خمینی و بندرعباس جزء طرح‌های احداث و پروژه‌های بنادر صیادی رستمی، کنگ، بابلسر، نهرقصر، پزم و خارگ در زمره طرح‌های بهسازی بنادر صیادی قرار می‌گیرند.

به گفتۀ مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران پروژه‌های بنادر صیادی راس میدانی، تنگ، جفره، خور ابوخضیر، آبادان و عامری در زمرۀ طرح‌های ساماندهی قرار می‌گیرند.

بهشتیان اظهار امیدواری کرد: سال آینده با تخصیص اعتبارات بیشتر شاهد پیشبرد اهداف پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بندر صیادی در شمال و جنوب کشور با سرعت قابل قبول باشیم تا به این ترتیب صیادان در شرایط مناسب‌تری بتوانند نسبت به فعالیت‌های صیادی اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار