۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

پهپاد زیر‌آبی کنترل از راه دور ساخته شد

پهپاد کنترل از راه دور که می‌تواند در زیر آب به همه نقاط کشتی دسترسی داشته باشد به منظور عیب یابی، بازرسی و صدور گواهینامه کشتی مؤسسه Bureau Veritas به‌کار گرفته شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۴

پهپاد زیر‌آبی کنترل از راه دور ساخته شد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، Bureau Veritas در زمینۀ مزایای این سیستم گفت: تصاویری که توسط این پهپاد دریافت می شود با کیفیت بسیار بالا انجام می‌گیرد و کارشناسان می‌توانند براساس آن عکس‌ها به تمامی ایرادات کشتی پی ببرند.

"Nicolas Gambini" مدیر‌عامل Notilo Plus طراح این پهپاد پیرامون عملکرد این دستگاه گفت: این  پهپاد که در نوع خود منحصر بفرد است، جمع‌آوری داده‌های قابل اعتماد با کیفیت بالا را بر عهده دارد که تجزیه و تحلیل آن توسط مشاوران در اسرع وقت انجام می‌گیرد.

وی گفت: علاوه بر آنکه کنترل و نظارت توسط این دستگاه باعث ایمن‌تر شدن عملیات کشتی می‌شود، مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و زیان‌های وارده بر آن به درستی تشخیص  داده می‌شود.

بر‌اساس این گزارش اخیراً Bureau Veritas کشتی Corsica را با استفاده از این  پهپاد مورد بازرسی قرار داده که نتایج حاصله کاملاً رضایت بخش بوده است.

"Emmanuel Cesari" سرپرست ناظران این کشتی می گوید: این پهپاد می‌تواند تعمیر و نگهداری کشتی‌ها را ساده کرده و ما را به انجام بررسی‌های سریع در زیرِ آب در هر شرایط قادر کند. به تعبیر دیگر باعث تحکیم و افزایش کارآیی می‌شود و کمک مفیدی به دانش و تخصص تیم‌های نگه‌دارنده کشتی است.

وی در پایان گفت: مؤسسات رده بندی و نظارتی با استفاده از این دستگاه شریک قابل اعتمادی برای خطوط کشتیرانی و دست‌اندرکاران محیط زیست به حساب می‌آیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار