۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

اعمال محدودیت های جدی‌تر برای ورود مسافر به هرمزگان

اعمال محدودیت های جدی‌تر برای ورود مسافر به هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: هفته آینده محدودیت های جدی‌تری برای ورود مسافر به هرمزگان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱

به گزارش مانا، فریدون همتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح تدابیر و تمهیدات ستاد مدیریت کرونای استان در خصوص افزایش مسافرت ها به هرمزگان با بیان اینکه مردم استان پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را طی چندماه اخیر به خوبی رعایت کردند، گفت: اطلاع رسانی لازم به منظور عدم مسافرت به هرمزگان طی مراحل مختلف انجام شد، اما در این مرحله و با تعطیلات اخیر، با ورود جمعیت زیادی از گردشگران به استان مواجه شدیم که بخش عظیمی از این مسافران از استان های فارس و کرمان بودند.

وی افزود: به منظور کنترل روند افزایشی ورود مسافران و گردشگران به استان، تیم‌هایی برای کنترل و  تشویق مسافران به عدم مسافرت به هرمزگان در ورودی های استان مستقر کردیم و  علاوه بر آن در پارک ها و  سواحل، امکانات و خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه نخواهد شد واز برپایی چادر نیز ممانعت به عمل خواهد آمد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در بنادر چارک و سایر بنادری که امکان انتقال وسایل نقلیه به جزایر قشم  و کیش وجود دارد، سرویس دهی لندینگ کرافت برای انتقال خودرو به این جزایر قطع شده است.

همتی بیان داشت: از طرفی طی هفته آتی، گلوگاه های ورودی استان از سمت چهار استان فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان با حضور نیروهای هلال احمر، نماینده فرمانداری ها، نیروی انتظامی و ... با جدیت بیشتری کنترل می شود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: گروه های نظارتی در شرایط عادی در همه نقاط پر رفت و آمد و به‌خصوص بنادر و نقاط گردشگری حضور دارند و بر اساس دستور ابلاغی موظف به هشدار به مسافران برای رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و فراهم کردن امکان لازم برای گند زدایی محیط های پر رفت و آمد هستند.

همتی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و تلفن ۱۱۱ ( سامانه ارتباط مردم  ودولت) اماده دریافت هر گونه نظر، پیشنهاد و یا گزارش مردمی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار