۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

خلیج فارس در سه روز آینده مواج است

خلیج فارس در سه روز آینده مواج است
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: نوار ساحلی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس از روز چهارشنبه یک بهمن تا روز شنبه هفته آینده مواج و توفانی پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۶

به گزارش مانا، محمد سبزه‌زاری روز چهارشنبه افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی، به دلیل وضعیت خاص جوی در سه روز آینده ، دریانوردان خوزستانی در سفرهای دریایی به پهنه خلیج فارس احتیاط کنند.
وی گفت: از اواخر وقت فردا پنجشنبه، ورود سامانه بارشی ضعیف به خوزستان سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان، و در دیگر مناطق به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد شد.

سبزه زاری افزود: بارش در ارتفاعات و مناطق مرتفع خوزستان به صورت برف خفیف پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری تا روز شنبه آینده شاهد روند کاهش پنج تا ۱۰درجه‌ای دما در بیشتر نقاط خوزستان خواهیم بود.
در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۳.۲ و ایذه با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و کمترین درجه دما را در خوزستان داشتند.
در این مدت حداکثر دمای اهواز ۲۳ و حداقل آن ۸.۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.
شرکت گاز استان خوزستان از عموم شهروندان خواست با توجه به کاهش محسوس دما در سه روز آینده ، در مصرف گاز شهری صرفه جویی کنند تا امکان تامین پایدار گاز برای نیروگاه‌های گازی استان فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار