۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

تعمیر و بازسازی کشتی به روش آنلاین

در شرایطی که ویروس کرونا هنوز دست از سر حمل و نقل دریایی برنداشته، عملیات تعمیر و بازسازی کشتی به صورت دیجیتالی و آنلاین انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۸
تعمیر و بازسازی کشتی به روش آنلاین
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت Newport Shipping در جنوب غربی انگلیس اخیراً یک پرتال آنلاین را راه‌اندازی کرده که مدیریت پروژه‌های تعمیر و بازسازی کشتی‌ها را از طریق کنترل از راه دور به صورت دیجیتالی انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش "Ege Akcasoy" مدیر‌عامل Newport Shipping در این زمینه گفت: این سیستمِ تازه تاسیس شده صاحبان کشتی را قادر می‌سازد برای انجام کار‌های نگهداری، تعمیر و بازسازی ابتدا قیمت را دریافت کرده و از طریق خطوط آنلاین متخصصان و کارشناسان نسبت به صدور دستورات لازم و انجام خدمات اقدام می‌کنند.

وی یاد‌آور شد: برای انجام تعمیر و نگهداری کشتی‌ها نیاز به حضور فیزیکی کشتی نیست و کشتی در هر نقطه از جهان می‌تواند از خدمات آنلاین این شرکت استفاده کند.

وی گفت: در صورتی‌که تعمیر کشتی از طریق خطوط آنلاین میسر نباشد از طریق هماهنگی با نمایندگان این شرکت چه به صورت سیار و چه به صورت حضور در بنادر تعمیرات لوازم یدکی کشتی در اسرع وقت انجام  و به کشتی تحویل می‌شود.

وی گفت: این پرتال در مرحله ابتدایی و آزمایشی اولیه است و امیدواریم که به مرور به یک مجموعه کامل به منظور دریافت سفارش‌های تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی کشتی‌ها تبدیل شویم در این ارتباط لیست جامعی از شرکای تامین کنندگان لوازم و تجهیزات کشتی تهیه کرده‌ایم  و به صورت آنلاین با آن‌ها در ارتباط هستیم.

وی در پایان گفت: تمامی عملیات بازسازی و نگهداری کشتی به صورت دیجیتالی انجام می‌شود و در صدد هستیم که روش‌های سنتی تعمیر کشتی را کنار گذاشته و ابزاری آنلاین را به جهانیان معرفی کنیم که آن هم به جلب اعتماد جامعه دریایی از طریق این شرکت بستگی دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار