۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

یک کشتی باری روسیه در سواحل ترکیه غرق شد

یک کشتی باری روسیه در سواحل ترکیه غرق شد
یک کشتی باری روسیه امروز یکشنبه در دریای مدیترانه و در سواحل ترکیه غرق شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱

به گزارش مانا به نقل از  اسپوتنیک، گفته می‌شود کشتی باری روسیه در سواحل استان بارتین ترکیه در دریای سیاه غرق شده است. عملیات امدادرسانی برای نجات ۱۵ خدمه آن در حال انجام است.

سنان گونر، فرماندار منطقه بارتین ترکیه اعلام کرد یک کشتی باری با پرچم روسیه در سواحل شمال ترکیه غرق شده است.

گونر گفت: ما برای تقریباً ۱۵ خدمه که در سه قایق نجات خواهد بود، عملیات نجات را انجام خواهیم داد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تلفات جانی نداریم. با توجه به شرایط نامساعد جوی، کار نجاتگران پیچیده است.

این مقام افزود مقامات همچنین از کشتی‌های غیرنظامی درخواست کمک کرده‌اند. گفته می‌شود فرماندهی گارد ساحلی ترکیه و ریاست سازمان مدیریت حوادث و اورژانس با اطلاع از غرق شدن کشتی وارد عمل شده‌اند.

به گفته خبرگزاری آناتولی این کشتی با نام «آروین» که طبق منابع ردیابی کشتی، یک کشتی باری ساخت شوروی است در سال ۱۹۷۵ راه اندازی شد و در حال حاضر گفته می‌شود پرچم دار پالائوست.

خبرگزاری الجزیره نیز به نقل از استاندار استان بارتین ترکیه گزارش داد کشتی غرق شده در سواحل ترکیه در دریای سیاه متعلق به روسیه نیست و خدمه آن اوکراینی هستند. منابع خبری از کشته شدن یک نفر، نجات پنج نفر و آغاز علمیات جستجو برای یافتن شش نفر دیگر خبر داده‌اند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین اخبار