۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

درخواست ۸۵ سرمایه‌گذار بزرگ جهان از سازمان ملل برای حل بحران تغییر خدمه کشتی

گروهی متشکل از ۸۵ سرمایه‌گذار عمدۀ جهانی که در بخش دریا بیشترین فعالیت را دارند و دارایی آن‌ها بالغ بر دو تریلیون دلار است، طی نامه‌ای سرگشاده به دبیر‌کل سازمان ملل از وی خواستند برای مقابله با بحران انسانی تغییر خدمه تلاش خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱
درخواست ۸۵ سرمایه‌گذار بزرگ جهان از سازمان ملل برای حل بحران تغییر خدمه کشتی
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این نامه که با مشورت سازمان‌های مهم دریایی مانند ILO-ITF و... نوشته شده است محدودیت‌های جهانیِ اعمال شده برای کنترل ویروس کرونا را یکی از عوامل ایجاد بحران انسانی جاری اعلام کرده است.
در این نامه آمده است: به عنوان سرمایه گذاران عمده جهانی در‌خواست داریم تمامی تلاش و جدیت از سوی کلیه کشور‌های عضو برای سلامتی و ایمنی دریانوردان که تجارت دریایی جهان بر دوش آنان استوار است، به عمل آید.
بدون شک این مشکلِ صنعت حمل‌و‌نقل دریایی نیست، بلکه بحرانی است که صنعت حمل‌و‌نقل دریایی نمی‌تواند آن را به تنهایی حل کند.
به عنوان سرمایه‌گذار مسئولیت  و نگرانی خود را در مقابل شرکت‌هایی که مالک و یا در اجاره ما هستند، مطرح می‌کنیم و به دنبال پاسخ‌های سازنده هستیم.
"Jenn-Hui Tan" رئیس جهانی مدیریت نظارت و سرمایه‌گذاری پایدار مستقر در لندن گفت: ‌همزمان با تولید واکسن کرونا، رهبری سازمان ملل متحد می‌تواند حل بحران انسانی تغییر خدمه را در گروه‌های اولویت دار قرار داده و در برنامه کاری دولت‌های متبوع لحاظ کند.
مسلماً یک برنامه‌ریزی مشترک توسط سازمان ملل و IMO از یک سو برای تأمین معقول واکسن برای دریانوردان و از سوی دیگر برای تغییر خدمه نتیجه بخش خواهد بود.
وی در پایان گفت: اعتقاد داریم که صنعت دریایی ۹۰ درصد تجارت دنیا را در اختیار دارد و همۀ جهانیان را ملزم می‌کند تا نسبت به رفتار انسانی و حل مشکلات مربوط به تغییر خدمه در برنامه‌های خود تجدید نظر کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار