۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

خلیج فارس نسبتاً مواج/شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند

خلیج فارس نسبتاً مواج/شناورهای سبک و صیادی احتیاط کنند
معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان، گفت: تحت تاثیر گذر امواج ناپایدار، از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه، افزایش سرعت وزش باد‌های غربی، گاهی گرد و غبار بر روی خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل و جزایر پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد، توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹
به گزارش مانا، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز شنبه بیست و هفتم دی ماه، در ساعات بعد از ظهر وزش باد‌های غربی بر روی شرق خلیج فارس و بخش‌هایی از تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود و این شرایط فردا یکشنبه، ۲۸ دی ماه نیز در مناطق دریایی استان پیش بینی می‌شود. دریا در این مدت کمی مواج خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد. در سایر نقاط استان وضعیت جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

عارفی گفت: تحت تاثیر گذر امواج ناپایدار، از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه، افزایش سرعت وزش باد‌های غربی، گاهی گرد و غبار برروی خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل و جزایر پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج خواهد شد، توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه طی این مدت تغییرات دمایی، با نوسانات ۱ تا ۳ درجه سلسیوس کماکان در استان پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: لازم به ذکر است، پایان هفته و اوایل هفته آینده نیز وزش باد‌های شدید، پدیدۀ قابل ملاحظه استان خواهد بود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار