۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

تدوین شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تدوین شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی توسط این وزارتخانه خبر داد و گفت: به زودی این شیوه‌نامه جهت اجرایی شدن به تمام استان‌های کشور ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۷

تدوین شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی

لیلا اژدری در گفتگو با خبرنگار از تدوین شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی از سوی وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: این پروژه بسیار بزرگ و مهم هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی در ادامه بیان داشت: به زودی شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی جهت اجرایی شدن به تمام استان‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

به گفته اژدری، عملیات اجرایی تدوین شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی از ابتدای امسال توسط کارشناسان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با اختصاص بودجه مورد نظر تهیه شده بود.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه مذکور در راستای افزایش زیرساخت‌های گردشگری دریایی کشور، خاطرنشان ساخت: در این راستا ابتدا شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری دریایی تهیه و پس از انجام کارشناسی‌های تکمیلی در نهایت شیوه نامه تهیه شد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: با ابلاغ شیوه‌نامه صدور مجوز مراکز گردشگری، سرمایه گذاران بخش خصوصی با مشکلات بسیار کمتری در صدور مجوز برای ایجاد تاسیسات مورد نظر خود، مواجه خواهند بود.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، تاکید کرد: بنابراین می توان گفت که تدوین شیوه نامه صدور مجوز مراکز گردشگری، نقش بسیار مهمی در توسعه بیش از پیش گردشگری دریایی و ساحلی شمال و جنوب کشور خواهد داشت.

اژدری اذعان داشت: به دلیل خلاء‌های قانونی زیادی که در بخش ایجاد تاسیسات گردشگری در سواحل و دریا‌های کشور وجود دارد، هم اکنون صدور مجوز ایجاد مراکز گردشگری دریایی با مشکلات بسیار زیادی همراه است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار