۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

همه تحرکات آمریکا در خلیج فارس زیر ذره‌بین ماست

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه تحرکات امریکا در خلیج فارس زیر ذره بین ماست و هرگونه حرکت خباثت‌آمیز آنان با پاسخ قطعی و کوبنده ما روبه رو خواهد شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۸۷۸۴

همه تحرکات امریکا در خلیج فارس زیر ذره‌بین ماست

به گزارش خبرنگار مانا‌، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سیاح طاهری در آبادان افزود: ما دنبال امنیت و ثبات خلیج فارس هستیم ولی دشمن برای ناامن کردن آن برنامه دارد و طبیعی است که با برهم زنندگان امنیت خلیج فارس برخورد کنیم.

وی گفت: با هر حرکتی از سوی دشمن که منافع و مصالح ملت ایران و نظام اسلامی را به مخاطره بیندازد برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت خلیج فارس اولویت اصلی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران است اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی سپاه و ارتش روز به روز درحال قوی‌تر شدن است.

سردار تنگسیری افزود: اگر خطای محاسباتی از دشمن سر بزند با واکنش بسیار سریع و قاطع ما رو به رو خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: دو نیروی دریایی سپاه و ارتش مکمل هم و در کنار هم هستند و مقتدرانه از تمامیت ارضی و آب‌های سرزمینی ایران اسلامی تا حد جان دفاع می کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش روز به روز در حال قوی شدن هستند و به لحاط نرم افزاری و سخت افزاری در اوج اقتدار هستیم و دشمن به اقتدار و توان ما اذعان دارد.

تنگسیری افزود: ما همیشه مدافع امنیت و ثبات در خلیج فارس بوده و هستیم و قدرت‌های فرامنطقه‌ای و بین‌المللی حق ندارند در‌باره امنیت خلیج فارس سخن بگویند این ملت‌ها و دولت‌های منطقه هستند که امنیت خلیج فارس را تامین می کنند و توانایی این کار را دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار