۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

فرصت سه ماهه به قایق‌های بدون مجوز برای گرفتن مجوز

فرصت سه ماهه به قایق‌های بدون مجوز برای گرفتن مجوز
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طرح ساماندهی قایق‌های بدون مجوز و هویت که از مصوبات هیئت دولت است در استان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۲
به گزارش مانا، به‌منظور ساماندهی قایق‌های بدون مجوز در مناطق مختلف استان بوشهر، جلسه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.
 
محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست بیان کرد: با توجه به دستورالعمل انضباط بخشی شناورها، همه دستگاه‌ها مکلفند بر اساس وظایف تصریح شده در این دستور‌العمل اهتمام جدی در اجرای آن داشته باشند تا در شرایط فعلی که تهدیداتی از سوی دشمنان متوجه سکو‌ها و اماکن حساس کشورمان است، نیرو‌های نظامی و امنیتی بتوانند حفاظت‌های لازم را از این اماکن داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز و بدون مجوز برخی قایق‌ها در امر ماهیگیری و صید سبب نارضایتی صاحبان قایق‌های مجوز‌دار شده است افزود: ساماندهی این‌گونه قایق‌ها برای اینکه صیادان و ملوانان هم‌استانی بتوانند بدون دغدغه امرار معاش کرده و به شغل و حرفه خودشان ادامه دهند ضروری است.
 
در این جلسه مقرر شد اداره کل بنادر و دریانوردی استان در مدت سه ماه با همکاری فرمانداران و مرزبانی و شیلات نسبت ‌به ساماندهی قایق‌ها اقدام کند و فرماندهی مرزبانی نیز بعد از موعد مقرر با قایق‌هایی که در زمینه تکمیل پرونده برای اخذ کد شناسایی اقدامی نکرده‌اند برخورد قانونی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار