۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

تلاطم دریا در تنگه هرمز/ شناورها احتیاط کنند

تلاطم دریا در تنگه هرمز/ شناورها احتیاط کنند
هواشناسی هرمزگان اعلام کرد با توجه به تلاطم دریا در آب‌های تنگه هرمز، تردد شناور‌های سبک و صیادی در تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۷
به گزارش مانا، کارشناس هواشناسی استان گفت: تا ظهر امروز وزش باد‌های شمال شرقی در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز پدیده غالب روز خواهد بود و از بعد از ظهر از میزان سرعت این باد کاسته می‌شود.

مرضیه سی سی پور افزود: امروز همچنین بر روی برخی نقاط خلیج فارس، افزایش و گذر ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط استان شرایط جوی آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
به گفته سی سی پور؛ فردا چهارشنبه نیز تکرار این شرایط در استان پیش بینی می‌شود و از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه با تقویت سامانه پرفشار برروی استان، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار با احتمال کاهش کیفیت هوا برروی مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان، دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس پیش بینی می‌شود و دریا مواج خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بر لزوم به کارگیری تمهیدات لازم در این مدت در بنادر استان تاکید کرد و گفت: از نظر دمایی نیز در این مدت تغییرات دمایی، بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان است.
مدیریت بحران استانداری هرمزگان هم اعلام کرد با توجه به وقوع گردوخاک و احتمال آلودگی هوا از فردا چهارشنبه تا پنج شنبه در استان، مردم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار