۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

جزیره کیش؛ شلوغ‌ترین مقصد گردشگری کشور

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هم اکنون جزیره کیش با اشغال ۸۰ درصدی ظرفیت هتل ها، شلوغ‌ترین مقصد گردشگری کشور محسوب می‌شود و این در حالی است که بر اساس اعلام جامعه هتل داران ایران، ظرفیت هتل‌های سایر مناطق کشور حداکثر ۳۰ درصد است.
کد خبر: ۸۸۷۰۸
 
جزیره کیش؛ شلوغ‌ترین مقصد گردشگری کشور
دکتر خسرو نشان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش سفر‌های داخلی از ابتدای سال جاری با مساعد شدن شرایط آب و هوایی از نیمه دوم سال شاهد حضور پررنگ گردشگران به جزیره کیش هستیم.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌های کیش تکمیل شده است، بیان داشت: این در حالی است که بر اساس اعلام جامعه هتل داران ایران، ظرفیت هتل‌های سایر مناطق کشور حداکثر ۳۰ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر جزیره کیش شلوغ‌ترین مقصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، اذعان داشت: امیدواریم روند ورود گردشگران به جزیره تا نوروز همچنان افزایشی پیش رود تا شاهد رونق بیش از پیش گردشگری در خلیج فارس باشیم.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش، خاطرنشان ساخت: ورود گردشگران به جزیره کیش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و تمام خدمات توریستی نیز به گردشگران با رعایت ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، ارائه می‌شود.

دکتر نشان در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات گردشگری و تنوع بخشی در این حوزه، جشنواره‌ها و رویداد‌های متنوعی برای جذب هر چه بیشتر گردشگران از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در نظر گرفته است.

وی به برگزاری رویداد بوم در بوم از اول دی ماه در جزیره کیش با حضور هنرمندان برجسته کشور  اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در قالب نمایشگاه آثار ۳۲ هنرمند کشور درگالری هنر‌های معاصر کیش برپا شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نمایشگاه بوم در بوم با مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان برپا شده است، اذعان داشت: این نمایشگاه  تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت و گردشگران می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از آن بازدید به عمل آورند.

به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته چندین جشنواره دیگر تا پایان سال در جزیره کیش با هدف جذب هر چه بیشتر گردشگران و پاسخگویی به سلایق مختلف آنها، برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: گردشگری جزیره کیش فقط مختص به تفریحات دریایی نیست بلکه قصد داریم رودیداد‌های هنری جزیره کیش را به عاملی مهم برای جذب گردشگران تبدیل کنیم و به این ترتیب باعث جذب مخاطبان عام و خاص هنری به جزیره شویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار