۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

نرخ‌نامه رسمی کلوپ‌های تفریحات دریایی قشم ابلاغ شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از تعیین نرخ نامه رسمی کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره قشم برای نخستین بار از سوی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: ارتقای کمی و کیفی کلوپ‌های تفریحات دریایی می‌تواند نقش موثری در رونق گردشگری جزیره قشم و خلیج فارس ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۶

نرخ‌نامه رسمی کلوپ‌های تفریحات دریایی قشم ابلاغ شد

علیرضا امری کاظمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: برای نخستین بار نرخ‌ نامه رسمی برای خدمات تفریحات دریایی و غواصی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم  مصوب و به بهره برداران تأسیسات مربوطه ابلاغ شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، ادامه داد: از این پس نرخ‌های تمام تفریحات دریایی از جمله عکاسی زیرِ آب، تیوپ سواری روی آب، غواصی،  جت اسکی،  پاراسل، شاتل، قایق سواری، بنانا و اسکی روی آب با نرخ مصوب و یکسان در قشم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کمی و کیفی کلوپ‌های تفریحات دریایی می‌تواند نقش مؤثری در رونق گردشگری جزیرۀ قشم و خلیج فارس ایفا کند، بیان داشت: در گذشته چنین سابقه‌ای در زمینۀ ارائه نرخ یکسان خدمات تفریحی کلوپ های دریایی در جزیره نداشتیم.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد: بدون شک این اقدام در راستای یکسان سازی نرخ تفریحات دریایی، نقش مهمی در رضایتمندی بیش از پیش گردشگران ورودی به قشم خواهد داشت.

به گفته وی با توجه به اهمیت فعالیت کلوپ‌های تفریحات دریایی و هوایی در جزیرۀ قشم و نقش مهم آن‌ها در جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، نظارت بر فعالیت این کلوپ‌ها بیش از پیش توسط سازمان منطقه آزاد قشم صورت می‌گیرد.

امری کاظمی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد هفت کلوپ تفریحات دریایی در جزیره قشم به گردشگران انواع خدمات تفریحات دریایی را ارائه می دهند.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش تعداد کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره قشم تا پایان سا ل جاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، یادآور شد: در حال حاضر مجوز راه‌اندازی چهار کلوپ دیگر از سوی سازمان منطقه آزاد صادر شده است.

وی خاطرنشان ساخت: توسعه و افزایش تعداد کلوپ‌های دریایی از مهمترین مقتضیات فعلی توسعه گردشگری قشم محسوب می‌شود که  با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان متولی اصلی توسعه این جزیره صورت خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، در این کلوپ‌های تفریحی که در نقاط مختلف ساحلی جزیرۀ قشم استقرار یافته‌اند،  انواع خدمات گردشگری دریایی اعم از جت‌اسکی، قایق سواری، بنانا، غواصی و ... به گردشگران ارائه می‌شود.

امری کاظمی تاکید کرد: در حال حاضر اکثر کلوپ‌های تفریحات دریایی در پارک ساحلی زیتون، پارک ساحلی سوزا و پارک ساحلی طلایی سیمین فعالیت می‌کنند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم  در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد: در این کلوپ‌ها علاوه بر ارائه خدمات تفریحی، خدمات آموزشی نیز به طور تخصصی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، تأکید کرد: علاوه بر توسعۀ کمی کلوپ‌های غواصی، تفریحات دریایی و کلوپ‌های پروازی در قشم، به ساماندهی و ارتقای کیفیت آن‌ها نیز به صورت کاملاً تخصصی توسط کارشناسان سازمان منطقه آزاد قشم پرداخته می‌شود.

امری کاظمی اذعان داشت: استاندارد‌ها و ضوابطی برای فعالیت کلوپ‌های تفریحات دریایی و هوایی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تدوین شده که این کلوپ‌ها بتوانند با رعایت آن‌ها با کیفیت بالاتر و بدون بروز مشکل از لحاظ قانونی و فنی به فعالیتشان ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار