۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

تلاش برای یافتن ۷ سرنشین لندینگ‌کرافت خوارزم ادامه دارد

تلاش برای یافتن ۷ سرنشین لندینگ‌کرافت خوارزم ادامه دارد
با حضور تیم‌های جستجو و نجات دریایی؛ تلاش برای یافتن هفت خدمه لندینگ‌کرافت خوارزم ادامه دارد و همزمان تیم بررسی سوانح دریایی درحال احصاء عوامل بروز این حادثه است.
کد خبر: ۸۸۶۵۵
به گزارش مانا، اسماعیل مکی‌زاده با بیان اینکه تلاش‌ها برای یافتن هفت سرنشین مفقود شده شناور خوارزم با حضور گروه‌های جستجو و نجات ادامه دارد، تصریح کرد: در این شناور شش خدمه ایرانی و یک نفر تبعه کشور هندوستان است؛ شناور خوارزم از مبدأ بندر شناص عمان به مقصد بندرعباس در حال دریاروی بوده که در محدوده جنوب جزیرۀ لارک دچار شرایط اضطرار شده است .
وی در خصوص علل این حادثه گفت: عوامل متعددی نظیر عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و دریاروی در شرایط نامساعد جوی و همچنین چیدمان نادرست بار؛ عوامل اولیه محتمل است.
به گفته معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان، شناور مذکور در حالت واژگون در ۲۵ مایلی جنوب شرق جزیرۀ لارک و در موقعیت جنوب غربی کوهستک قرار گرفته که تلاش‌ها برای یافتن هفت نفرخدمه و یدک آن به منظور انتقال شناور به منطقه کم عمق دریا ادامه دارد.
گفتنی است، شامگاه ۵ دی ماه پیامی مبنی بر اعلام اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ‌کرافت با نام “خوارزم“ از سوی کشتی‌های عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان مخابره شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار