۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

واژگونی یک فروند شناور لندینگ‌کرافت/تلاش برای نجات جان ۷ خدمه شناور ادامه دارد

واژگونی یک فروند شناور لندینگ‌کرافت/تلاش برای نجات جان ۷ خدمه شناور ادامه دارد
یک فروند شناور لندینگ‌کرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک واژگون وتلاش برای نجات جان هفت سرنشین این شناور توسط تیم‌های جستجو و نجات دریایی درمنطقه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱
به گزارش مانا، معاون دریایی بنادر و دریا‌نوردی هرمزگان در تشریح جزئیات این حادثه گفت : ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته  ۵ دی ماه پیامی مبنی بر آبگرفتگی یک فروند شناور لندینگ‌کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو ونجات دریایی استان مخابره شد.
 
اسماعیل مکی زاده افزود : بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام ‌و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت  . 
 
مکی زاده اظهار داشت :  با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶  دی‌ماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.
 
 این مقام مسئول  اضافه کرد‌: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد . 
 
وی بابیان اینکه  عملیات جستجو و‌نجات برای یافتن هفت نفر از خدمه این شناور  ادامه دارد، اظهارداشت : با بسیج تمام امکانات و  نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای  عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار