۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
مدیرکل گمرک بوشهر:

۱۱۵ تُن تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا از گمرک بوشهر ترخیص شد

مدیرکل گمرک بوشهر از ترخیص ۱۱۵ تُن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا از گمرک بوشهر خبر داد و گفت: ترخیص ۴۰ دستگاه سونوگرافی و سی. تی. اسکن از گمرک بوشهر از دیگر فعالیت‌های هشت ماهه امسال است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴
۱۱۵ تُن تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا از گمرک بوشهر ترخیص شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر بهروز قره‌بیگی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه گمرک بوشهر در خصوص اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی وارداتی مقابله با کرونا در اسرع وقت و به صورت شبانه‌روزی اقدام می‌کند اظهار داشت: در هشت ماه امسال ضمن تسریع در ترخیص کالا‌های اساسی نسبت به ترخیص تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا اقدام شده است.

وی از ترخیص ۱۱۵ تُن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا از گمرک بوشهر در هشت ماه امسال خبرداد و گفت: ترخیص ۴۰ دستگاه سونوگرافی و سی. تی.‌اسکن از گمرک بوشهر از دیگر فعالیت‌های هشت ماهه امسال است.

مدیرکل گمرک بوشهر بیان کرد: در این راستا انواع لوازم تولید ماسک، گوشی صداگیر و قاب ماسک، عینک ایمنی و دستکش معاینه در راستای مبارزه با ویروس کرونا از طریق گمرک بوشهر وارد کشور شده است.

قره‌بیگی با اشاره به ترخیص دستگاه‌های تولید ماسک برای کمک به تولید ماسک با بیان اینکه صادرات ماسک ممنوع می‌باشد تصریح کرد: دولت در ابتدای شیوع ویروس کرونا به لحاظ کمبود ماسک در کشور نسبت به کاهش تعرفه واردات ماسک به پنج درصد اقدام کرد که خوشبختانه پس از بهبود وضعیت تولید ماسک در کشور هم اکنون تعرفه واردات ماسک به ۵۵ درصد افزایش یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار