۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

تشکر ویژه رئیس جمهور از فعالان شبکه حمل و نقل

تشکر ویژه رئیس جمهور از فعالان شبکه حمل و نقل
رئیس جمهور گفت: امروز روز حمل و نقل است و تشکر ویژه از فعالان این بخش به خصوص کامیونداران و فعالان بخش ریلی دارم که با همه وجود آمدند و برای کشور تلاش کردند و نگذاشتند باری در سامانه‌ها، بنادر و روی کشتی‌ها بماند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸

به گزارش مانا،  رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جلسه هیئت دولت افزود: ما در سال ۹۲ حدود یک و نیم میلیون تن برنج تولید می‌کردیم که امسال این رقم به دو و شش دهم میلیون تن رسید که این نشان دهنده رشدی بزرگ در بخش صنعت و کشاورزی است.

وی گفت: حتی در موضوع نفت نیز که با فشار‌های دشمنان مواجه بودیم در شش ماه نخست امسال رشد آن مثبت و هشت دهم درصد بود، اما در بخش خدمات که صدمات فراوانی وارد شد نیازمند حرکت بیشتر هستیم.

رئیس جمهور حرکت مردم در مباحث اقتصادی را افتخارآمیز خواند و افزود: مردم با مقاومت و ایستادگی شان در برابر دشمنان و در بحث تولید به حق جهش تولید را که شعار امسال بود محقق کردند و پنجشنبه هر هفته و در دیگر افتتاح هایمان نشان داده شد که بخش‌های دولتی، غیردولتی و خصوصی با همه توان به دنبال جهش تولید هستند.

روحانی افزود: امروز روز حمل و نقل است و تشکر ویژه از فعالان این بخش دارم و اقدامات آن‌ها بسیار ارزشمند است امسال در شرایط کرونا حتی در ماه‌های اسفند و فروردین که شرایط ما سخت بود کامیونداران و فعالان بخش ریلی با همه وجود آمدند و برای کشور تلاش کردند و نگذاشتند باری در سامانه ها، بنادر و روی کشتی‌ها بماند.

وی اضافه کرد: در هشت ماه ابتدایی امسال در بخش کامیون‌ها هفت درصد و در بخش ریلی هشت درصد افزایش عملکرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشتند.

رئیس جمهور گفت: کامیونداران در شرایط کرونا کار ارزشمندی انجام دادند و ما در برابر آن‌ها تواضع می‌کنیم که در سرما و گرما، مسیر‌ها را طی کردند تا کالا‌ها به دست مردم برسد.

آقای روحانی افزود: البته دولت در این هفت سال کار بزرگی در بخش حمل و نقل انجام داد که در بخش ریلی هزار و ۸۲۹ کیلومتر اضافه شد و براساس قول وزیر راه تا پایان دولت، طول شبکه ریلی به ۱۴ هزار کیلومتر خواهد رسید که افزایش ۵۰ درصدی خطوط ریلی را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار