۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر خبر داد:

افتتاح سومین خط لاینر کانتینرهای یخچال دار از بندر آستارا در هفته آینده

افتتاح سومین خط لاینر کانتینرهای یخچال دار از بندر آستارا در هفته آینده
مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: پس از آکتائوی قزاقستان و آستاراخان روسیه، سومین خط لاینر کانتینر‌های یخچال دار از بندر آستارا در دریای خزر هفته آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۵

به گزارش مانا، داوود تفتی، در آیین راه اندازی خط لاینر کانتینرهای یخچال دار از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به کشور روسیه، اظهار کرد: از امروز خط لاینر کانتینرهای یخچال دار از بندر آستارا، توسط کشتی سارینا متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر به مقصد آستراخان روسیه راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه، مدت زمان سفر این کشتی سه و نیم تا چهار روزاست ادامه داد: از هفته آینده خط لاینر کانتینرهای یخچال دار از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به بندر ماخاچ قلعه روسیه نیز افتتاح می شود.

وی افزود: برای چهارشنبه ۲۶ آذر کشتی ویانا در آستارا پهلو می گیرد تا ۳۰ کانتینر یخچالی را به مقصد بندر آکتائوی قزاقستان بارگیری کند.

تفتی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه با توجه به نیاز مشتری، این ظرفیت افزایش می یاید، خاطرنشان کرد: در هشت ماه اول سال جاری، ظرفیت صادرات کالا از بنادر حوزه دریای خزر، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صادرات کانتینری ۱۰۰ درصد رشد را داشته ایم، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا این ظرفیت را ارتقاء دهیم و یک بازار رقابتی بین جاده، راه آهن و دریا با هدف توجه به منفعت مشتری ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در خصوص تعداد کشتی های فعال این شرکت در دریای خزر، گفت: ما بالغ بر ۲۳ فروند کشتی داریم که طبق برنامه های منظم در حرکت هستند و برای ارتقای کیفیت خدمات دهی، یک کشتی دیگر را اجاره کرده ایم و در حال رایزنی هستیم تا دو فروند کشتی دیگر تا پایان هفته به ناوگان شرکت ملحق کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار