۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

برگزاری همایش بزرگ تجاری ایران و اروپا

برگزاری همایش بزرگ تجاری ایران و اروپا
همایش بزرگ تجاری ایران و اروپا به صورت وبینار و با برگزاری نشست‌های تجاری بین شرکت‌های دو طرف در طول ۲۰ روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۷

به گزارش مانا به نقل از  سازمان توسعه تجارت ایران، سیدی مشاور اموربین الملل و توافقنامه های تجاری این سازمان با اعلام این خبر افزود: در این رویداد، در طول 20 روز، نشست های تجاری بین شرکت های دو طرف برگزاری می شود و  در سه روز همایش یعنی روزهای 24، 25 و 26 آذرماه بیش از 60 نفر از ایران و اروپا سخنرانی خواهند کرد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این رویداد اظهار داشت: هدف اصلی، ایجاد زمینه برای شرکت های دو طرف جهت ورود به تعامل تجاری- اقتصادی است. ایجاد زمینه برای تحولات جدید در این حوزه می تواند منتهی به بازیابی روابط تجاری شده و فرصتهای زیادی را برای توسعه صادرات غیر نفتی کشورمان به همراه تامین واردات کالاهای سرمایه ای و واسطه ای از اروپا و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی، افزایش صادرات و متنوع سازی بازارهای صادراتی و نیز همکاری های مشترک فراهم  کند.

برگزاری این رویداد تجاری به صورت وبیناری و در وبسایت اختصاصی این رویداد به آدرس: https://www.europeiranbusinessforum.com/ صورت می گیرد. 

گفتنی است علاوه بر همایش سه روزه، 12 مبحث آموزشی مرتبط با تجارت بین الملل و نفوذ در بازارهای جهانی با کمک مدرسینی از ایران و اروپا ارایه می شود که می تواند به ارتقای توان تخصصی شرکت های ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی کمک نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار