۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

رکورد شکنی بندر کاسپین با ورود و خروج ۶ کشتی

رکورد شکنی بندر کاسپین با ورود و خروج ۶ کشتی
بندر کاسپین دیروز(شنبه) از آغاز فعالیت خود در سال ۹۷ تا کنون شاهد رکورد شکنی جدیدی در حمل و نقل دریایی در خزر بود پس از خروج سه کشتی به مقصد روسیه و چین، سه کشتی هم در بندر کاسپین پهلوگیری شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۴
به گزارش مانا، بندر کاسپین دیروز (شنبه) از آغاز فعالیت خود در سال ۹۷ تا کنون شاهد رکورد شکنی جدیدی در حمل و نقل دریایی در خزر بود پس از خروج سه کشتی به مقصد روسیه و چین، سه کشتی هم در بندر کاسپین پهلوگیری شد.

کشتی تانکر TRUVOR که با۵۲۱۰ تن محموله روغن آفتابگردان عصر چهارشنبه در اسکله دلفین پهلوگرفته بود پس از تخلیه روغن به مقصد آستراخان حرکت کرده و کشتی SARIR نیز پس از بارگیری ۱۰۰ کانتینر در اسکله ۲ بندرکاسپین به سمت چین خارج و کشتی Ayda نیز با ۸۶ متر یک تُن کفی تریلی مقصد آستراخان روسیه را در پیش گرفت.

پس از خروج این کشتی‌ها، سه کشتی در بندر کاسپین پهلوگیری شد و کشتی تانکر LENKARAN با ۵۰۴۶ تُن محموله روغن آفتابگردان در اسکله دلفین، کشتی Makhachkala با ۳۴۴۹ تُن ذرت در اسکله ۲ و کشتی Neveskiy Bereg نیز با محموله کالای کانتینری در اسکله ۱ پهلو گرفت تا رکورد ورود و تروج کشتی‌ها در یک روز در بندر کاسپین شکسته شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات منطقه آزاد انزلی در دوران تحریم‌های ظالمانه دشمنان رقم بخورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار