۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
دیدار مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با فرمانده و کارکنان کشتی پتونیا :

حماسه آفرینی و خلق غرور ملی شما دریانوردان مایه مباهات است

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه امروز (پنج‌شنبه) با فرمانده و کارکنان کشتی پتونیا در بندر چابهار دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۳

 

حماسه آفرینی و خلق غرور ملی شما دریانوردان مایه مباهات است

به گزارش مانا، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  گروه کشتیرانی  و همراهان وی طی دیدار و ملاقاتی صمیمانه با فرمانده و کارکنان کشتی پتونیا و فرمانده کشتی کلاول، نفتکش‌های اعزامی به ونزوئلا، در بندر چابهار با آنان گفت وگو کردند.

وی در دیدار  با  فرماندهان  دو کشتی بار دیگر از حماسه آفرینی آنان و خلق غرور ملی در شرایط حساس و از خود گذشتگی پرسنل ایثارگر ناوگان ملی تشکر کرد و با یادآوری پیام محبت آمیز مقام معظم رهبری به دریانوردان شناورهای اعزامی به ونزوئلا آن را مایه کمال مباهات دانست.

مدیرعامل گروه کشتیرانی حمهوری اسلامی ایران در ادامه این دیدار با حضور در جمع صمیمی دریانوردان به استماع مسائل و مشکلات و سؤالات آنان پرداخت.

گفتنی است در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر از فرماندهان کشتی‌های پتونیا و کلاول به خاطر سفر این کشتی‌ها به ونزوئلا و از کارکنان کشتی پتونیا به دلیل حضور مستمر در جبهه اقتصادی قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است این دیدار از مدتها قبل برنامه ریزی شده بود اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب به تعویق افتادن آن شده بود.

ضمناً مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیش از این و از طریق ویدئو کنفرانس از فرماندهان و کارکنان دو نفتکش یاد شده تقدیر به عمل آورده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار