۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

کمک رسانی نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده ماهشهر

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تداوم کمک رسانی نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده ماهشهر و سربندر تاکید کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۸۴۹۲

کمک رسانی نیروی دریایی سپاه به مناطق سیل زده ماهشهر

به گزارش خبرنگار مانا ، سردار دریادار علیرضا تنگسیری در جریان بازدید از مناطق سیل زده ماهشهر و سربندر با اشاره به مشارکت نیروهای منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در کمک رسانی به مناطق سیل زده منطقه اظهار داشت: نیروی دریایی و ناوگروه‌های بسیج دریایی تا رفع کامل مشکلات و آسیب‌های باقی‌مانده از سیل در کنار مردم خواهد بود.

وی گفت: در همان ساعات اولیه بروز آبگرفتگی ناشی از باران سیل آسا در مناطق ساحلی خوزستان‌، عملیات امدادرسانی به شهرهای بندری ماهشهر و سربندر شروع شد و از وارد شدن خسارات بیشتر به مردم جلوگیری شده است.

تنگسیری افزود: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در منطقه سوم دریایی در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از سیل هستیم و تا بازگشت وضعیت عادی به این مناطق در کنار مردم هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بازدید میدانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مناطق سیل زده ماهشهر و سربندر و تاکید وی مبنی بر تداوم کمک رسانی به مردم مناطق ساحلی خوزستان اظهار داشت: همه توان و ظرفیت‌های آمادی، پشتیبانی، مهندسی، شناوری، غواصی و تکاوری و دیگر بخش‌ها برای کمک به مردم  مناطق سیل زده اخیر به‌ کار گرفته شده و هم‌اکنون عملیات امدادرسانی در حال انجام است اما  جهادگران و رزمندگان نیروی دریایی سپاه تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم هستند.

وی از راه‌اندازی و استقرار قرارگاه جهادی امدادی نیروی دریایی برای سازماندهی گروه‌های جهادی در راستای ارائه بهتر و منظم کمک‌ها و امداد‌ رسانی مطلوب و به موقع به خانواده‌ها و افراد آسیب دیده از سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مانا ، حجت الاسلام حسن درویشی رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی مشکلات مردم و علل بروز سیلاب و آبگرفتگی از مناطق سیل زده ماهشهر‌، سربندر‌، خرمشهر و آبادان بازدید کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار