۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس و سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر گفت: با توجه به فعال بودن سامانه بارشی و وزش باد نسبتاً شدید خلیج فارس و سواحل استان بوشهر به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۹
خلیج فارس و سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود
 
فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر درباره ناپایدار‌های جوی در استان بوشهر هشدار داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی از امروز تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش‌رو بر روی دریا و در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه ضمن وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس و تداوم آن تا اواخر هفته، دمای هوا نیز در این مدت در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت گفت: طی جمعه تا دوشنبه ۱۷ آذر خلیج فارس و سواحل استان بوشهر به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

شکوهی‌پور از شدت وزش باد، متلاطم شدن خلیج فارس در روز‌های یکشنبه و دوشنبه خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش تلاطم و ارتفاع موج دریا  تا دو متر توصیه می‌شود از تردد‌های دریایی غیر ضروری در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر اجتناب شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار