۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

نجات جان سه صیاد پس از تلاش ۹ ساعته در آب‌های جنوب

نجات جان سه صیاد پس از تلاش ۹ ساعته در آب‌های جنوب
معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از ۹ ساعت پایش دریایی توسط مرکز جستجو و نجات دریایی و ارگان‌های منطقه، یک فروند قایق صیادی مفقود شده در ۴۵ مایلی جنوب کیش؛ پیدا شد که خوشبختانه همه سرنشینان آن در سلامت کامل بودند.
کد خبر: ۸۸۴۱۸
به گزارش مانا،اسماعیل مکی‌زاده در خصوص جزئیات عملیات جستجو و نجات دریایی سه صیاد مفقود شده در گستره آبی غرب استان هرمزگان، اظهار داشت: طی تماس از سوی مسئولین شیلات بندر کنگ، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سرنشینان به مرکز جستجو نجات دریایی اعلام شد.
وی افزود: پس از وصول این گزارش، بلافاصله مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان وارد عمل شد و با توجه به عدم وجود یک موقعیت مشخص از مفقود‌شدگان، شناور  ناجی  ۱۹، تیم‌های متعدد همیار ناجی و ارگان‌های منطقه به محل‌های احتمالی اعزام شدند . 
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه پس از تلاش ۹ ساعته توسط همه تیم‌های اعزامی؛ قایق صیادی مفقودی خوشبختانه شناسایی شد، تصریح کرد: این قایق که به دلیل نقص فنی در موتور و جریان آب به مایل‌ها دورتر از صید‌گاه رانده شده بود، در جنوب جزیره کیش  پیدا شد که خوشبختانه تمام سرنشینان آن در سلامت کامل بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار