۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا:

حضور نیرو‌های دریایی در آب‌های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است

حضور نیرو‌های دریایی در آب‌های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است
سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان این که توانمندی‌های ما روز به روز در حال افزایش است، گفت: در نیروی دریایی ارتش، نیرو‌های کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند.
کد خبر: ۸۸۴۱۵
به گزارش مانا، سردار شیرازی در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر اینکه در بخش هوایی به فنّاوری جدیدی در سطح منطقه دست پیدا کردیم، افزود: این فنّاوری در هوا بیش از توانمندی‌های قبلی ما بوده و نشان از دست برتر ایران اسلامی است. در دریا دست برتر هستیم و نیروی دریایی راهبردی شکل گرفته است.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا درباره نمایشگاه تجهیزات نیروی دریایی ارتش نیز گفت: نیروی دریایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شاهد دستاورد‌های خوبی در این نمایشگاه بودیم.

سردار شیرازی با تاکید بر اینکه حضور نیرو‌های دریایی در آب‌های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است، ادامه داد: در نیروی دریایی ارتش، نیرو‌های کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آن‌ها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی در سپاه و ارتش هم‌افزا، همکار، هماهنگ در جهت دفاع از انقلاب و مردم در دریا و اقیانوس هند حضور دارند و توانمندی‌های ما روز به روز در حال افزایش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار