۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

دریانوردان برای دریافت واکسن کرونا اولویت دارند

در حالیکه تولید واکسن کرونا در بسیاری از کشور‌ها با موفقیت در حال انجام است جامعه دریایی از جهانیان درخواست کرد دریانوردان را برای دستیابی به واکسن کرونا در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۰۹
دریانوردان برای دریافت واکسن کرونا اولویت دارند
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Stephen Cotton" دبیر‌کل فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل (ITF) در یک کنفرانس ویدیویی در این زمینه گفت: اگرچه موضوع تغییر خدمۀ کشتی‌ها هنوز به صورت کامل به سرانجام نرسیده، اما انتظار می‌رود دریانوردان به عنوان نیروی انسانی کلیدی باید در اولویت دریافت واکسن کووید ۱۹ قرار گیرند.

وی از سازمان بهداشت جهانی نیز درخواست کرد قشر دریانورد را در درجۀ اول دریافت کنندگان واکسن قرار دهد.

وی در ادامه یاد‌آور شد: خوشیختانه خبر می‌رسد که فیلیپین به عنوان بزرگترین تأمین کنندۀ خدمه کشتی‌ها در نظر دارد دریانوردان را در اولویت واکسیناسیون کووید ۱۹ قرار دهد.

"Gerardo Borromeo" مدیرعامل مؤسسه حمل‌ونقل دریایی فیلیپین (PTC)  نیز در این زمینه گفت: دولت فیلیپین در حال آماده سازی شرایطی است تا در اولین موج واکسیناسیون افراد، دریانوردان در اولویت اصلی قرار گیرند.

این  حرکت  با استقبال "گای پلاتن" دبیر‌کل (ICS) قرار گرفت، وی گفت: این خبر خوشحال کننده در مورد واکسیناسیون دریانوردان در فیلیپین یک گام مؤثر به جلو است و امیدوارم که سایر کشور‌ها نیز از این کشور الگو بگیرند.

"Andreas Nordseth" مدیر‌کل سازمان دریایی دانمارک نیز در این کنفرانس با اشاره به اینکه منتظر موفقیت‌های اعلام شده در زمینۀ تولید واکسن هستیم گفت: معتقدم که در‌یانوردان باید در اولویت اول دریافت این واکسن قرار گیرند، زیرا باید تلاش کنیم تا دریانوردان به ما اعتماد کنند، چون آنان حق بزرگی به گردن جهانیان در دوران کرونا دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار