۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پانزدهمین شرکت برتر دنیا

بررسی جدیدترین رده‌بندی شرکت‌های برتر کشتیرانی دنیا حاکی از آن است که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنان در رده ۱۵ و مرسک برترین شرکت است.
کد خبر: ۸۸۴۰۸

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پانزدهمین شرکت برتر دنیا

به گزارش مانا، بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی شرکت دانمارکی مرسک با ۷۰۴ فروند کشتی و ظرفیت چهار میلیون و ۹۹ هزار و ۴۱۰ TEU کشتیرانی برتر دنیا در ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی بوده است.

شرکت سوئیسی MSC) Mediterranean Shg Co) با در اختیار داشتن ۵۷۷ فروند کشتی و ظرفیت سه میلیون و  ۸۵۵ هزار و ۹۲۶ TEU کانتینر در رتبه دوم شرکت‌های برتر کشتیرانی جهان قرار گرفت.

شرکت چینی COSCO با  ۵۰۳ فروند کشتی به ظرفیت سه میلیون و ۲۸ هزار و ۲۷ TEU در رده سوم  قرار دارد.

شرکت فرانسوی"CMA CGM "  با ۵۶۶  فروند کشتی و ظرفیت حمل دو میلیون و ۹۹۰ هزار و ۴۴۲ TEU کانتینر در رتبه چهارم برترین شرکت کشتیرانی دنیا جای گرفت.

هاپاگ لوید آلمان با ۲۳۹ فروند کشتی و ظرفیت یک میلیون و ۷۲۷ هزار و ۳۳۴ TEU کانتینر در رتبه پنجم برترین  کشتیرانی دنیا قرار گرفته است.

شرکت سنگاپوری ONE با ۲۱۶ فروند کشتی به ظرفیت یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۲۴۱ TEU در رتبه ششم و  شرکت تایوانی اورگرین (Evergreen Line) در رده هفتم برترین شرکت‌های کشتیرانی دنیا قرار گرفته‌اند. شرکت تایوانی ۱۸۹ فروند کشتی با ظرفیت یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۱۷ TEU کانتینر دارد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) نیز با ۴۷ فروند شناور به ظرفیت ۱۵۱ هزار و ۷۰۶ هزار TEU کانتینر در رتبه ۱۵ فهرست برترین کشتیرانی‌های کانتینری دنیا قرار گرفت. این شرکت خردادماه امسال ۴۸ فروند کشتی با ظرفیت ۱۵۲ هزار و ۴۱۹ TEU در اختیار داشت. / تسنیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار