۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

صدور بلیت شناور با تاییده تست سلامت از سامانه وزارت بهداشت

صدور بلیت شناور با تاییده تست سلامت از سامانه وزارت بهداشت
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به دور جدید اعمال محدویت به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، گفت: تاییده تست سلامت وزارت بهداشت لازمه صدور بلیت شناور است.
کد خبر: ۸۸۴۰۷
به گزارش مانا، حمید رضا محمد حسینی تختی با اشاره به ابلاغ سیاست های جدید و اعمال محدودیت های رفت و آمدی  در بنادر هرمزگان، افزود: ارائه خدمات در مسیرهای سه گانه بندرشهید حقانی – قشم – هرمز همه روزه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸  ادامه دارد.
وی با تأکید به اینکه سفر بومیان منطقه منوط به انجام مراحل احراز هویت است، خاطرنشان کرد: لازمه سفر افراد غیر بومی به جزایر استان احراز شرایط سفر چون ماموریت اداری، انجام امور قضایی و دانشگاهی تعیین شده و از سفر افراد فاقد شرایط وگردشگران  ممانعت به عمل می آید.
محمد حسینی تختی با اشاره به برقراری ارتباط مستقیم سامانه تهیه بلیت بندر شهید حقانی با سامانه وزارت بهداشت، اظهار داشت: پس از انجام مراحل احراز هویت چه برای افراد بومی و چه غیر بومی  اسامی در سامانه تهیه بلیت بندر بارگذاری و پس از دریافت  تست سلامت مسافران نسبت به صدور بلیت شناور اقدام می شود.
به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، کلیه الزامات بهداشتی و مراقبتی ابلاغی وزارت بهداشت از جمله فاصله گذاری اجتماعی، گند زدایی بنادر و شناورها، انجام می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار