۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

تداوم محدودیت‌های رفت و آمد در بندر‌های قشم، پهل و لافت

تداوم محدودیت‌های رفت و آمد در بندر‌های قشم، پهل و لافت
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: محدودیت‌های رفت و آمد در بندر‌های قشم، پهل و لافت براساس تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و تردد در این مسیر‌ها از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰

به گزارش مانا "علی اشتری " روز یکشنبه افزود: براساس این ابلاغیه نحوه فعالیت بنادر مسافری، گردشگری و حمل و نقل ضروری در جزیره قشم از تاریخ یکم آذرماه به مدت دو هفته با محدودیت‌های جدی درحال انجام است.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها شامل تغییر و کاهش تردد، تعطیلی کلیه اسکله‌های گردشگری و اجرای فاصله گزاری اجتماعی در شناورها ( کاهش  ظرفیت شناورها ) است و سفرهای غیر ضروری و خروج شهروندان از بنادر ممنوع و از ورود گردشگران به جزیره قشم نیز در این ایام ممانعت به عمل می‌آید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی درخصوص تردد شناورها به جزیره لارک و هرمز یاد‌آور شد: سرویس‌دهی این مسیرها از قشم برای جزیرۀ لارک روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۸ صبح و ۱۶ بعدازظهر و سرویس های جزیره هرمز همه روزه ساعت ۷ و ۱۴ صورت می پذیرد .

اشتری اضافه کرد: این خدمات مختص بومیان منطقه است و از هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام معذور هستیم و در صورت ابلاغ تصمیم جدید از سوی این ستاد اعمال محدودیت‌های تردد در بنادر قشم تمدید و تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار