۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

استاندار هرمزگان: بسیج دریایی نقش مهمی در تامین امنیت منطقه دارد

استاندار هرمزگان: بسیج دریایی نقش مهمی در تامین امنیت منطقه دارد
استاندار هرمزگان گفت: بسیج دریایی با به کارگیری نیرو‌های عظیم مردمی، توانمندی کم نظیری را برای کشور ایجاد کرده و موجب افزایش اقتدار و توانمندی ایران اسلامی در عرصه دریایی شده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۵

‌به گزارش مانا، فریدون همتی در رزمایش بسیج دریایی که به مناسبت هفته بسیج در آب‌های خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل بسیج در حوزه دریایی موجب به کارگیری و ساماندهی توان عظیم مردمی در حوزه دریایی شده است.

وی با اشاره به قدرت بلامنازع دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان، افزود: وجود نیروهای عظیم مردمی در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه و ارتش و همچنین نیروی دریابانی، موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی شده است و این نیروها در کنار یکدیگر حافظ مرزهای آبی ایران اسلامی هستند.

استاندار هرمزگان افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز باید توسط کشورهای این منطقه تامین شود و بسیج دریایی نقش مهمی در جهت تأمین امنیت در این منطقه دارد.

همتی تصریح کرد: در حوادث مختلف نیز نیروهای مردمی در قالب بسیج دریایی در راستای کمک و امداد رسانی حضور یافته‌اند و بسیج دریایی توانمندی کم نظیری را برای کشور ایجاد کرده است./ تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار