۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

رزمایش بسیج دریایی در آب‌های خلیج فارس برگزار شد

رزمایش بسیج دریایی در آب‌های خلیج فارس برگزار شد
رزمایش شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه روز پنجشنبه با حضور افزون بر یک هزار شناور سبک و نیمه سنگین در سواحل خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۴

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه همزمان با هفتمین روز از هفته بسیج، این رژه دریایی به عنوان نمایش اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا و نمایشی از عزت ملی و بصیرت دینی  بسیجیان ولایتمدار اجرا شد.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم برگزاری این رژه گفت: نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان وظرفیت  مردم ولایت مدار تا کنون  ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی کند و در مواقع لزوم و ضرورت ها  هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه  استفاده و بهره گیرد.

سردار عیلرضا تنگسیری افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرموند بسیج لشکر مخلص خداست‌، بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم  بعد از آن  مشاهده نمودیم برای مثال در دو سه سال گذشته  در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم حقیقتاً چگونه با اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی ،حضوری فعال و وصف نشدنی  برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان  و منطقه بشاگرد و جاسک عزت آفرینی کردند.

وی ادامه داد: برگزاری این رژه مقتدر دریایی که امروز مشاهده می کنید نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایت مدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است که پیامش صلح ،دوستی، برادری، ایثار، ولایت مداری و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان است و در حوزه سازمان رزم نیز موجب ارتقای کمی و کیفی آمادگی ها و  سازماندهی منظم و کارآمد ناوگروهای بسیج دریایی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار