۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم:

بندر دیلم در استان بوشهر به سامانه اعلام حریق تجهیز می‌شود

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی در بندر دیلم، سامانه اعلام حریق منطبق با استاندارد‌های روز دنیا در این بندر راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۳
بندر دیلم در استان بوشهر به سامانه اعلام حریق تجهیز می‌شود
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالله رئیسی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های ایمنی بندر دیلم اظهار داشت: ارتقاء سطح ایمنی بندر دیلم، مورد توجه قرار دارد و در این راستا سامانه اعلام حریق منطبق با استاندارد‌های روز دنیا در این بندر راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد:  دتکتور دود مورد استفاده در این طرح از نوع ترکیبی نقطه‌ای نسل ششم است که قابلیت تشخیص حریق را طریق دود، حرارت و مونوکسید کربن را دارد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم  ادامه داد: این طرح با هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال و در ساختمان اداری بندر دیلم، ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان اداری گمرک، ساختمان کنترل و ترافیک دریایی بندر، ایستگاه تجسس و نجات دریایی و انبار‌های کالا و قضایی گمرک انجام خواهد شد.

رئیسی افزود: از دیگر قابلیت‌های این طرح امکان رصد سامانه از طریق اینترنت و از راه دور است که این امر می‌تواند در مانیتور کردن و تشخیص محل وقوع حریق برای تسریع حضور آتش‌نشانان هنگام بروز حادثه نقش مؤثری را ایفا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار