۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

نیروی دریایی ارتش در لرستان نیرو جذب می‌کند

نیروی دریایی ارتش در لرستان نیرو جذب می‌کند
مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش در لرستان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال در استان لرستان جهت تامین نیروی انسانی خود در مراحل درجه داری،کارمندی و افسری نیرو جذب می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۳۸
به گزارش مانا، ناو سروان کمیسر دریایی مهرداد ناصری با اشاره به فرارسیدن  هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز نیروی دریایی روزی است که دلاورمردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با کمترین امکانات و با ایثار جان  بزرگترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد کردند و شجاعانه از حقانیت و یکپارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند.  

وی با بیان اینکه دلاور مردان نیروی دریایی ارتش با اهداء خون خود در آب‌های خروشان خلیج فارس، به ندای حق لبیک گفتند افزود: به  مناسبت رشادت‌ها و دلاور مردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریا‌های کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی در ابتدای دوران دفاع مقدس  هفتم آذر ماه از طرف امام راحل  روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شد تا همه ساله حماسه باشکوه دریادلان و یاد شهیدان والامقامشان گرامی داشته شود.

مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه اکنون نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  امنیت کشتیرانی در دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را برقرار کرده و از همه تهدید‌ها و فرصت‌ها آگاه است و همچنین با همت و تلاش  متخصصان جوان توانسته است بسیاری از تجهیزات نظامی را بومی کند و به خودکفایی برسد.

وی با اشاره به آغاز  استخدام نیروی دریایی  در استان لرستان  بیان کرد:  از ابتدای امسال تاکنون  در استان لرستان پنج مرحله استخدام نیروی دریایی اعلام شده که از این  تعداد دو مرحله درجه داری انجام و یک مرحله دیگر از امروز به صورت حضوری  آغاز می‌شود و همچنین  طی روز‌های آینده جذب نیرو در  دو مرحله افسری و کارمندی نیروی دریایی نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

ناصری گفت: در مرحله اول ثبت نام درجه داری نیروی دریایی ۲۶۰ نفر و مرحله دوم ۱۹۰ نفر از جوانان استان لرستان با مدرک دیپلم در کلیه  رشته‌های تحصیلی، معدل بالای ۱۳ و داشتن سن از ۱۸ تا ۲۱ سال و همچنین  ۲۳ سال برای افرادی که خدمت سربازی رفتند در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت نام انجام شد.

وی تصریح کرد: جهت جذب  افراد درمرحله  افسری ماده ۳۳  حداکثر سن ۲۸ سال و داشتن مدرک تحصیلی در رشته‌های مخابرات، الکترونیک، نرم افزار و سخت افزار رایانه الزامی است.

مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش در لرستان با اشاره به جذب نیرو در مرحله کارمندی نیروی دریایی در دو حوزه  علمی و تجربی خاطر نشان کرد: در مرحله کارمندان علمی افراد دارای مدرک  رایانه و مخابرات جنگال (جنگ‌های الکترونیک) با سن ۲۶ سال و در مرحله کارمندان تجربی  افراد دارای مدرک دیپلم جوشکاری، تراشکاری، مکانیک و برق خودرو تا سن ۲۶ سال  جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تکاوران نیروی دریایی از بچه‌های لرستان هستند اظهار داشت: خوشبختانه  با پیگیری‌های انجام شده با توجه به آمار بالای بیکاری در استان  تاکنون بیشترین جذب نیروی دریایی ارتش در میان ۲۱ نمایندگی کشور مربوط به استان لرستان است.

ناصری افزود: نیرو‌های استان لرستان با توجه به شجاعتی که دارند در عملیات‌های  رزمی و ویژه با مقابله با دزدان دریایی حضور فعال و موفقی دارند.

مسئول نمایندگی نیروی دریایی ارتش در لرستان با اشاره به نامگذاری یکی از نقاط شهر خرم‌آباد به نام شهدای نیروی دریایی عنوان کرد: طی ماه‌های آینده در محل میدان بعد  از زیر‌گذار شهید داریوش مرادی  ناوچه‌ای نصب و این میدان به نام شهدای نیروی دریایی نامگذاری می‌شود./ تسنیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار