۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

تجهیز بنادر برزیل توسط بندر هامبورگ

بندر هامبورگ با امضای قرارداد‌ی چهاز بندر برزیل را با استفاده از آخرین فنّاوری‌ها تجهیز و به هم متصل می‌کند تا به مگاپورت تبدبل شوند.
کد خبر: ۸۸۲۷۰

تجهیز بنادر برزیل توسط بندر هامبورگ

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس این قرارداد پیمانکاران بندر هامبورگ بنادر Santos ،Suape ,Rio de Janeiro ،Itajai برزیل را با تقویت، نوسازی و افزایش کارآیی و پشتیبانی به مگاپورت تبدیل خواهند کرد.

"Pablo Bowen" مدیر بندر هامبورگ HPC در این کنسرسیوم  در زمینه اجرای این طرح گفت: این قرارداد در اصل برنامۀ تسهیل تجارت دریایی در بنادر برزیل است که توسط کنسرسیوم‌های مختلفی حمایت و پشتیبانی می‌شود به گونه‌ای که عوامل اجرایی آن توسط بندر هامبورگ و منابع مالی آن توسط ادارۀ مشترک‌المنافع انگلیس تأمین خواهد شد.

وی گفت: پس از اجرای طرح، بنادر برزیل با تمام بنادر دنیا قابل رقابت خواهد بود زیرا هدف مجریان، بازسازی و ایجاد تغییرات بزرگ در بنادر است تا به بنادر جهانی تبدیل شوند.

به گفته وی در این پروژه ابتدا با تجزیه و تحلیل و طراحی ‌سیستم‌ها و پیاده‌سازی پلت‌فرم ها‌ی مختلف سعی می‌کنیم از پشتیبانی گستردۀ کشورهای حامی این پروژه برخوردار باشیم سپس آخرین فنّاوری را در آنها پیاده کنیم.

وی در پایان گفت: پس از اجرای این طرح بنادر برزیل از نظر فنّاوری و دیجیتالی  شدن سیستم‌ها به سمت بنادر هوشمند در سطح جهان حرکت خواهند کرد‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار