۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

سازمان بنادر باید سریعاً اقدام به لایروبی اسکله اروندکنار کند

سازمان بنادر باید سریعاً اقدام به لایروبی اسکله اروندکنار کند
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه سازمان بنادر باید سریعاً اقدام به لایروبی اسکله اروندکنار کند، گفت: اگر لایروبی صورت نگیرد شناور‌ها یکی پس از دیگر شکسته شده و از بین می‌روند.
کد خبر: ۸۸۲۶۲

به گزارش مانا، سید محمد مولوی با اشاره به ضرورت لایروبی اسکله اروندکنار، گفت: اسکله اروندکنار در منتهی‌الیه جنوب غربی استان خوزستان، محل پهلوگیری شناورهای تجاریِ وارداتی و صادراتی کالا است اما رسوب گل و لای در رودخانه مانع از پهلوگرفتن لنج‌ها شده تا جاییکه پس از پایین رفتن آب اروندرود این لنج‌ها با موج کشتی‌های بزرگ واژگون می‌شنوند لذا سازمان بنادر باید سریعاً اقدام به لایروبی کند.

نمایندۀ مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اسکله در حال توسعه به ظرفیت 1000 تُن است، افزود: عدم لایروبی خطر بزرگی برای شناورها است لذا اگر لایروبی صورت نگیرد شناورها یکی پس از دیگر شکسته شده و از بین می‌روند.

وی ادامه داد: به تازگی با رئیس سازمان بنادر دیدار داشته و درخواست کتبی خود را نیز ارائه دادم لذا باید هر چه سریع‌تر کار لایروبی آغاز شود چراکه این مهم جزء مطالبات به حق مردم اروندکنار است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین احداث ساختمان اداری گمرک در دل بندر اروندکنار را ضروری دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار